wtorek, 20 marca 2012

I Follow Rivers




Oh I beg you can I follow
Oh I ask you why not always
Be the ocean where I unravel
Be my only, be the water where I'm wading
You're my river running high, run deep run wild

I, I follow, I follow you deep sea baby
I follow you I, I follow you, dark doom honey
I follow you

He a message, I'm the runner
He's the rebel, I'm the daughter waiting for you
You're my river running high, run deep run wild



Och błagam cię, czy mogę podążać?
Och pytam się ciebie, dlaczego nie stać się na zawsze oceanem
By to rozwikłać
Bądź mój tylko, bądź wodą, przez którą brodzę
Jesteś moją wzburzoną rzeką, głęboką i dziką

Podążam, podążam za Tobą głębokim morzem kochanie
Podążam za Tobą, Podążam za Tobą, mroczne przekleństwo, skarbie
Podążam za Tobą

On wiadomością, Ja biegaczką
On jest buntownikiem, Ja jestem córką czekającą na Ciebie
Jesteś moją wzburzoną rzeką, głęboką i dziką

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz