piątek, 25 maja 2012

Nocny pociąg






Nocny pociąg, północ
Walizki u moich stóp
To wszystko
Co mam przy sobie

Pociąg ciężko się toczy
I koi mnie
Jak łagodna symfonia

Opieram głowę na zagłówku
Jest mi trudno i zimno

To najlepsze co mogę zrobić

Pociąg wciąż jedzie
Choć moje serce zatrzymało się

Czasy się zmieniają
Nigdy nie będzie już tak samo
Choć mam nadzieję że mnie to ominie

Dziwne są powody
Dla których wciąż gramy w tę grę




*

A night train, midnight
Bags gathered round my feet
Possessions Some lessened
To carry with me

Heavy and soothing
Like a gentle symphony

I rest my head right
Back upon my seat
It's hard and cold though

The best thing for me
This train is movin'
But my heart is stationery

Seasons change
It won't ever be the same
I'm hopin' I will stay the same

Reasons strange
Why we always play these games


(Bonobo ft Andreya - Stay the Same)


1 komentarz:

  1. Nocne pociągi bywają ucieczką ...
    przyjemnym obrazem jeszcze niezbyt znajomym ... a jednak pachnie ...
    dobrej nocy .

    OdpowiedzUsuń