czwartek, 12 kwietnia 2012

Queen of The Damned




"My children, listen to me
You are all strong just like me
My strength is in you
My light will guide you

My children look by yourself
Open your minds
Your souls will be dead
But your heart's strong like mine"




"Moje dzieci, posłuchajcie mnie
Jesteście silne jak ja
Moja siła jest w was
Moje światło was poprowadzi

Moje dzieci spójrzcie na siebie
Otwórzcie swoje umysły
Wasze dusze będą martwe
Lecz serce silne jak moje"



Moje dzieci, spójrzcie na nią, na Królową Potępionych, jak mami was słowem i smutną karmą duszy. We wszystkich swoich fałszywych proroctwach, wszystkich gestach i spojrzeniach balansujących na krawędzi życia i śmierci. Oddalcie od niej swój wzrok, a wasze dusze nigdy nie będą martwe, nie zginą w ciemnej otchłani, choćby serce zatrzymało się w rytmie istnienia...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz